Sevgi2565 Hanımlar 23+3 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hala hissetmedim en geç kaçıncı haftada hissederim
Nsdpg Moda oldu bu geç hissetmekte ya 🙈 ben sıyırmak üzereyim belkide hissediyorum ben anlamıyorum kimisi 24 e kadar normal diyor
Nsdpg Sevgi2565 20+5 sadece uyucagım zaman sola yatıyorum sağda duruyor gibi onu da elimle hissediyorum okadar