Snmg 30+3teyiz göbeğim biraz fazla ama çok kilo almadım. Oğlumun kilosu da haftasına göre normal diyo doktorumuz. Hatta her şeyimiz çok şükür normal 🙏 En yakınım başta olmak üzere herkes göbeğin bayağı çıkmış diyip duruyor. Neden bilmiyorum ama çok canımı sıkıyor bu durum 🙄
Ayseaysa Snmg bende 8 kilo aldım ama çok belli olmuyo banada herkes çok kilo aldın vermezsin emizirkende alırsın falan hickimseyi takmıyorum ama
SbhtYlmz Snmg hiç canınızı sıkmanıza sebep bişey yok aynı durumdayım sizinle.daha iki ayım var ama doğum gelmiş gibi halim.kimsenin dediğine takılmak deilde benim sıkıntım kendim günlük hayatımda ve gece uyumakta zorluk çekmeye başladım bu beni biraz zorluyo ama yapacak bişey yok sabredicez
umena İyi de kötü niyetle demiyorlardır ki? Tabi çıkacak bebek var icerdee :) bence hamilelik hormonlarıyla böyle diyorsunuz takılmayın yahu 🌺🌺
Snmg SbhtYlmz evet zorluyor cidden ama o benim gözüme gelmiyo hiç. Sabrediyorum, şikayetçi değilim ama işte insanlar 🤦🏻♀️
Snmg Btlklnc ben de karnımı seviyorum mutluyum şikayetim yok ama işte insanlar sürekli yorum yapıp kıyaslayınca canım sıkılıyor 🤷🏻♀️
Aaaysee Snmg her şeyiniz normalmiş şükür gerisinin zerre önemi yok bence,eskiden göbeğiniz var mıydı,yok. Şimdi neden var içinde bebek olduğu için mantıken bebek çıkınca oda gidecek hiç kafanıza takmaya gerek yok
Anne4142 Snmg 39+5 im 2 gün sonra doğuracağım göbeğim hala minik bebek 3200 kilosu her şeyim normal hala göbeğim minicik olduğunu söylüyorlar. Küçük olsa da büyük olsa da bir şey bulurlar demek için. Bencilinizin sağlığı iyiyse boşverin gerisini 😊🥰👼🏻
yaasemin Snmg çıkmasi hoşunuza gitmiyor mu benim çok hoşuma gidiyor seviyorum çıkmasına en güzel şey bence bundan can sımsıcak ne var ki
Snmg yaasemin karnımın çıkmasını ben ee seviyorum hoşuma gidiyor elbette ama insanların başka hamilelerle kıyaslaması onun karnı bu kadar büyük değil demesi saçma değil mi?
yaasemin Snmg tabiki de saçma 5 parmağın 5 bir olmadığı gibi her hamile de bir değil ne hamileler var 9 aylık ama 3 aylık karin var hiç sıkılmasın canınız o karnı büyük hayal eden bir çok insan var can taşıyoruz biz onların lafı bize viz gelir tırıs gider bacım 😂😂😂