Bebisinizz doktorun o kadar ilgilenmemiş ki bütün değerler yanlış belki resmî bile sana ait değil. Her gittiğimde yapıyor adam bunu kağıdı suratına geçirmemek için zor tutuyorum . Adam gibi yaz yani geberecek misin. ? Bulunduğum şehirde özel yok devlete gidiyorum mecbur ama doğumum özelde olacak gelemiyorum bu saçmalıklara kimse düzgün iş yapmıyor