cheryyy46 Yarin detayliya girecem bebeğimin beynindeki bosluk büyümüş mu başka herhangi bir sıkıntısı var mı bunlari öğrenecem dua ederseniz çok mutlu olurum..
Bora5832 cheryyy46 o zorluğu çok iyi biliyorum benim bebeğimde de vardı 35.haftada geçti sağlıklı bir şekilde doğdu inşallah siz de güzel haberler alırsınız
cheryyy46 Bora5832 Ben 29. Haftada 9 mm olarak öğrendim detaylı vs yaptirmamistim syarin gireceğim inşallah bende sizin gibi iyi haberle evime dönerim 🤲🙏
cheryyy46 Bora5832 normal ultrasonda olctu doktorum sizin kaç çıkmıştı başka herhangi bir sorun yok dedi acaba olsa gozukurmuydu
Bora5832 cheryyy46 çift tarafliydi en büyük 5 mm di.İkili test normaldi ense ve burunda sıkıntı yoktu.Ama kalpte parlaklık ve böbrekte büyüme vardı.üçü bir arada olduğu için biraz riskliydi
cheryyy46 Bora5832 Anladim bizim tek taraflı olctu bakalim yarın ne olcak sonucumuz umarım bende sizin gibi evladımı sağlıkla kucağıma alirim😔
Bora5832 cheryyy46 inşallah dualarim sizinle güzel haberlerini bekliyorum 🌺Birçok bebekte oluyor artık umarım bir sıkıntı olmaz
cheryyy46 Cok şükür başka bir sıkıntı çıkmadı doktor hersey yolunda dedi sadece takip.edilecek torch diye bir enfeksiyon testi varmis onu yaptırdım herhangi bir sorun yok Allaha şükür inşallah ilerlemez 😍🤲