Naraji 9+5 pek bi belirtim ağrım sızım yok biraz halsizlik var göğüs ağrım var karnımın altında böyle şişlik vardı sanki bebişi hissediyormuşum gibi bi baskı vardı bugün yok bugün sanki hiç hamile değilmişim gibi, arada karnıma kasıklarıma hafif kramp giriyor dahada randevuma 2 hafta var zor dayanıyorum acaba bebiş iyi midir felan diye 😏