hemsiree liya34 8 haftalıkken beta baktıran mı varmış ben 6 haftalıkken doktora gittim bebeği gördük ettik e sonra betanın bir önemi kalmıyor zaten 😄
Burrccu liya34 neden beta ya baktirma ihtiyaci duydunuz ki anlamadım? Sonucta 8 haftalikken kese ve bebek görünür ve buyumesi gelismesi normalmi diye ordaki olcumler ile anlasilir.