Adyokisimsiz stres en büyük etken olabilir bende daha önce adet olamadığım için kadın doğum doktoruna gitmiştim bazen her ay yumurtlama olmayabilir 2 aya kadar adet olmaman normal demişti ve bana stresten kaynaklı olabilir demişti gerçekten stresli bir dönemdeydiö içinizin rahat etmesi için bir doktora gidin tahlillerinizi yaptırın başka sorunlarda olabilir