Merinosunannesii primadan memnun olmayan yoktur bence tek geçerim 8 aydır kullanıyorum şimdi ikinci bebek geliyor denemediğim organik bezleri denemek istedim ekonomik şartlardan.. minies denemeye başladım memnunda kaldım prima ve minies olarak devam ediyorum prima stoğum bitene kadar. Ama yeni doğacak olana hala karar veremedim endişeliyim biraz prima ile mi devam etsem bilemedim