Merhaba 20+3 haftalık hamileyim son 1 haftadır karnımın sağ üst kısımlarında uyuşukluk hissi ve karıncalanma hissediyorum bugün ise dokunduğum da o bölgede his kaybı var gibi geldi daha sonra geçiyor 1 dakika kadar sürüyor buna benzer bşy yaşayan varmı acaba ? endişe etmeli miyim ? hastane randevuma birkaç gün kaldı o yüzden şuanlık doktora gitmedim.