Kızlar bugün hastaneye gittim muane oldum herşey normal bebek doğum pozisyonunda nstye girdim nst sonucu iyi çıkmadı doktor baktı iyi değil dedi tekrar böyle çıkarsa sezeryan olman lazım dedi tekrar nstye bağlandım yine aynı sonuç çıktı ama ilkine göre bu daha iyi dedi doğumumada 4 gün var sizce doktoru dinleyip yarın gidip sezeryan mı olsam yoksa 2gün sonra gidip tekrar nstye girip günümümü beklesem benim gibi olan var mı 🤔