ElifAkyol ümraniye eğitim araştırma kadın doğumu düşünmüş müydünüz, ablam, eltim de orda yaptılar ve tanıdığım çoğu çevrem. Özel gibi çok ilgililer ben de nasipse orada yapmayı düşünüyorum, ocak sonu gibi gelcek bebişimiz bakalım hayırlısı☺️ Ayrıca gebe okulu oluyor eylül ayında başladı ben de kayıt olacağım daha ayrıcalık tanıyorlar doğum sırasında bilginiz olsun🤗🌺