Bunyamin_im ben tamamen kahve düşkünüyüm. İş yerinde kahvaltı asla yapmazdım büyük boy kahve alıp onu içerdim o beni uzun süre tok tutardı. Tabi şimdi o kadar çok ve sık içmiyorum. Şimdiye kadar şükür ki bir sıkıntım olmadı. Ama herkesin bünyesi bir olmuyor. 37+5 deyim