Baby___00 ARKADAŞLAR REGLM 26 gün geçti 10 gün önce 1.77 çıkmıştı bugun 0.06 çıktı hâla regl olmadım kimyasal mı olmuş oluyor bilgisi olan varsa çok sevinirim
hemsiree Baby___00 hayır kimyasalda değer ilk 1,2 hafta falan yükseliyor gebelik varmış gibi. sizin hiç gebeliğiniz oluşmamış
ikikizannesi__ Baby___00 1.77 2.1 gibi değerler çıkması normal gebelik olduğunu göstermez canm 5 üstü gebelik başlangıcı sayiliyor yani sidin hiç gebelik oluşmamış malesef
Baby___00 hemsiree hemsiree hemsiree anladım canım kafamı karıştırdı 1.77 den 0 a düşmesi bide ilk defa bu kadar gecikiyorum hâla gelen giden de yok