Kızlar ilk gebeliğim biraz acemiyim sağdan soldan gördüğüm listeler ile hazırladım ama size de yazayım bi eksiğim var mı ? Ya da şunu koy lazım olur dediğiniz bir şey
Bebek için
2 adet 5 Li hastane çıkışı
Bir adet tulum
3 adet atlet zıbın
10 adet bebek bezi (fazla olsun dedim ama abartmış mıyım bilemedim 😂)
Islak mendil
Battaniye
Kendim için
Bir tane pijama takımı
Bir de elbise gecelik
İç çamaşırı / çorap
Çıkarken giyilecek kıyafet
Terlik
Depend külot