Kızlar, 18+3 haftalık hamileyim. Suyumun fazla olduğunu söyledi doktor, detaylı ultrasona yönlendirdi, haftaya gideceğim. Bu haftalarda suyu fazla olup sağlıklı doğum gerçekleştiren var mı? Bildiğim şekerim yok. Muaynede bebek de sorun görünmedi, neden kaynaklı olabilir? Bi bu hafta covid geçirdim, o sebep olabilir mi? Yardımcı olabilir misiniz?