arirangg 8 haftalık tı benim de cuma günü yatış yaptım saat 15. te ilaca başladık sizin nasıldı bilmiyorum benim dil altı 3 tane sırayla aldım dil altında eriterek belimden ağrılar başladı 2 saat içinde de kanama çok kötüydü saat 18 de 2. Doz verildi yine 3 tane ağrılar artık dayanılmaz hal aldı ağladım yani ağrı kesici yaptılar gece düşer dediler ama düşmedi kanama artmasını beklediler ama lavobaya gidince vardı sabah 9 da 3. Doz ilaç aldım aynı şekilde ama yine yok kürtaj olmak istedim doktorum kabul etmedi 12 ye kadar bekleyelim dedi bekledik yok 12 de 4. Doz ilaç verdi hala bişi yok ısrarla kürtaj istedim çünkü sancılar dayanılmaz kabul etti ve saat 14 te kürtaj oldum kolay da oldu hiçbişi hissetmedim rahim ağzını uyuşturdu 2 saat sonra da hastaneden çıktım. Sizede çok geçmiş olsun rabbim tekrar yaşatmasın 🤲