Eminesolak Emziriyorum 18 aylık kızım bende 29 haftalık gebeyim ilk başlarda sık sık emziriyordum ama şuan sadace gece uyurken emiyor ve hiç bir zararı olmadı .
Emzirme danışmanı,çocuk doktoru,kadın doğum uzmanı pedegog hepsi ile ayrı ayrı görüştüm ve herhangi bir risk olmadığını eemzrimeye devam edebileceğini hatta doğum sonrası da ilk bebeği sonra kızımı aynı şekilde emzirebilecegimi söylediler buna da tandem emzirme deniyor sadace kadın doğum uzmanım ilk gebeligi öğrendiğim haftadan itibaren diyetisyene yönlendirdi her ay düzenli beslenme programı hazırlanıyor ona göre ogunlerimi ayarlıyorum .