Gozde0709 Kızlar 32+3 hamileyim cuma günü konrtolum vardi herşey güzel çok şükür ama bidaha ki kontrol icin doktor Ekimin ilk haftasi gelirsin dedi çok geç değil mi bu haftadan sonra yoksa normal mi?
Bozoresse Gozde0709 yoo geç deil bence bende ayda bir gidiyorum kontrollerime şuan son haftalarim olduğu için haftada 1 gidiyorum kendinizi kötü hissetmediginiz sürece ayda bir gitmeye bakın
hemsiree Gozde0709 geç demiş ya ben 32de gittim 1 hafta sonra demişti. bugün yine gittim o yüzden. bugün de 2 hafta sonra gel ama arada bi sıkıntın olursa bekleme o kadar dedi
Camburnu61- Gozde0709 bende senle aynıyım bacım doktor gelme diyor resmen . 3 hafta sonra gel kan tahlilin var dedi . Hatta git asm de yap tahlili dedi . Sonra bana uğra dedi . Devlet takipliyim ama özelde doğurmayı düşünüyorum