tazecikannee 9+5teyim bende :) yani hissetme değilde karnımın alt kısmında bişeyler olduğu belli bişeyler baskı yapıyor orda bi şişlik varmış gibi hemen hemen 7.8.haftadan beri böyle hissediyorum ama bugün biraz hissedemedim o baskıyı randevumada daha 2 hafta var korkuyorum acaba bişey mi olduki diye yada gittiğimde kalbini duyamazsam diye hep bi kaygı stres 🤷🏻♀️