izobellaaa-_- 36+6 hiç bir belirti yok karnım yok ağrı sancı yorulma hiç bişi sanki doğurmayacakmışım gibiiii
Poseyland Eylul10 aynenn öyle biraz daha dursunlar ama diyorum gece olunca uyku yok sağ sol hiç rahat değilim
Nil07 37+0 hafiften kramplar giriyor. Üstüne birde soğuk algınlığı oldum tüm gün hastaneee serum yedim hala kendime gelmiş değilim 🥲