Aleynaa25 yorumlarınızı okudum. Her bebek bir değil bazıları gerçekten sakin bazıları hiç durmuyor benim kızım da 35. Haftaya kadar baya hareketliydi şimdi daha az hareket ediyor ama her yattığımda mutlaka hissediyorum eğer hissetmezsem tribe giriyorum çünkü:( eğer siz de her istedğiniz zaman hissetmiyorsanız sola yattığınızda mesela, bence 38 in başlarında doğumu gerçekleştirebilirsiniz. Adını bile anmak istemediğim komplikasyonlardan kaçınmak için. Bebeğinizin kilosu da iyiyse, tabii sizin içiniz nasıl rahat edecekse