Melihaklc Doktor bana demişti ki ,ilaç kullanmak istemiyorsan ,bir buçuk litre suyu doldur şişeye ,yarım saatte iç , sonra bi saat bekle tuvalete git , aynı şeyi gün içinde iki üç kez yap demisti , yani ilaçsız atlatmak için ciddi su içmek gerekiyor 🥰