snmhsnn 4 kere kaç dk da bir oldu bebeğim? 🤔Ve devamlı mı?🤔 Eğer daha olmadıysa yalancı sancı.ılık duşla,hareket etmekle gecıyor oda.Benım ılk bebekte ben yalancı sancı demıstım ama değilmiş doğurdum malesef 31 haftalık.ama benım acı eşiğim yuksek.6 saat cekmısım doğum sancısı.artk iyice şiddetlenince ağlamaya başlayınca gıttım.bı baktılr 3 cm açılma.🥺😥ebe baya azarladı kızım sen onca saat nasıl dayandın sancıyada gelmedın! Dıye.sonra baktım ki düzenli ve sancı gıderek artan cınstenmıs.5 dk da bire düşmüştü.tecrubesızlığıme verdım napim.🥺sende dıkkatlı olmalısn kuzucm duzenlıyse bı kaş dk da bir vuruyosa ve sancı şiddetlenıosa hemen vakıt kaybetmeden açılma olmadan gıt.ki erken mudahele edebılsınler doğumu önlesınler🌸 ZMM8888 sizde okuyun faydalı olur belkı🙈🥲