Kızlar kontrole gittiğimde bebeğim 12+3 olması gerekirken 12+0 olarak gözüktü doktorun yanında sormak aklıma gelmedi ama sonradan kafama takıldı, kalp atışını falan dinledik sıkıntı yoktu , 3 günlük fark yanılma payı olabilir mi yoksa endişelenmeli miyim 😕