Kızlar beta değerim yükseliyordu en son cumartesi 829 du bugün 1000 in üstüne çıkmıştır diye doktora gittim. Vajinal baktı ama keseyi göremedi görmem gerekirdi dedi. Tekrar beta istedi ama sonuç çıkmadı henüz yarın görüşcez. Olumsuz ihtimali kimyasal da olabilir dedi. Üzülmüyorum Rabbim den ne gelirse ama kafam çok karıştı. Gittikçe arttı değerim. 6. Testim bu son testim hariç hep 2 kattı arttı son testim biraz yavaş arttı sadece