Smr2 Merhaba arkadaşlar rahim ağzı kısalıgı 1.9 ken serklaj atıldı bugun tam 1 hafta oldu ölcüm yapıldıgında 2.5 çıktı sizce nasıl
Fatime07 Smr2 güzel canım zaten uzayıp kısalabilen bir şeymiş ben de serklajlıyım 2.5 altı risk diye biliyorum ama senın uzamış daha da uzayabilir bol bol dinlen agır iş yapma İnşallah son haftalara kadar güzel gider 🤲🏻
Merveyks Smr2 merhaba şu an durumunuz nedir sürekli yatıyor musunuz? Banada 4 gün önce serklaj yapıldı 1.3 tü kısalık bakalım kontrolde toparlamış olacak mı
Smr2 Merveyks Benim ikiz gebelik oldugu için doktorum sadece yemeğini yapabilirsin ayakta kalmamaya çalış dedi ama ben yatıyorum yinede korkudan şimdilik bi problem yok şükür aklına takılan bişey olursa sorabilirsin canım