Kivircikkuala Kızlar Merhaba Hormonlar aşağıdaki şekilde sizce sıkıntı var mı bana göre E2 sıkıntılı gibi ama doktor normal dedi ? E2: 15 Tsh: 1,92 Fsh:6,71 LH:2,63 Prolaktin:15,10 AMH:3,54
HMeyraaa Kivircikkuala canım bilgim yok ama bu mesajı İnstagram da bir gebenin günlüğü isimli sayfası olan Ebru ablaya dm den sorabilirsin