Hulyaa- İyi akşamlar 2 adet gebelik testi yaptım ikiside pozitif çıktı bugün doktora gittim kesede görülmediğini söyledi kan verdim değerim 2465.4 çıktı ne demek oluyor yardımcı olabilir misiniz? Yarına kadar beklemek istemediğim için soruyorum ☺️
isimsizzz Hulyaa- Hım keseyi göremedi ,ben de kesede bebek göremedi gibi algıladım , beta HCG takibi gerekli kese görünmediği noktada , inşallah hayırlısıyla en kısa sürede görürsünüz ❤️
Essraanil Hulyaa- maşallah canım meredeyse doğumun gelmiş kız hiç mi baktırmadın bu değere kadar😁 gözün aydın