Ozgectndg Melismelo daha önce bi boş gebelik var çok korkuyorum bu yüzden çok şükür 2 yaşında bi kızım var şimdi ama bi kardeşi olsun istiyorum
Asye22 Ozgectndg benim adetime iki gün vardı verdim kan 49 çıktı ama önemli olan düzenli olarak iki katına çıkmasi lazım canım
Ozgectndg zeynepikra_61 Merve201119 tuba-berfin Ebru-EY Asye22 Tubatgn Hepinize teşekkür ederim kızlar olursa 2. Bebişim olacak zaten 2 yaşında kızım var zaten bi kardeşi olsun istedik carsamba günü tekrar kan vericem dua edinde artsın
tuba-berfin Ozgectndg reglim 10 gün gecikti değerim 11 di suan 20 haftalığız korkma bence ben olsam bana bakıp korkmam 😂
Merve201119 Ozgectndg benim değerim 67 çıktı canım seninkinden daha düşük önemli olan iki katı artmasi
zeynepikra_61 Ozgectndg Normal bir değer iyi olup olmadığı ikinci bir kan tahlilinde belli olur yükselmeye bağlı olarak yorum yapılır 🙏🏻
Aycan01 Ozgectndg bende reglime 3 gün varken öğrendim ve değerim 19 çıkmıştı dış ve boş gecelik olduğu şimdi anlayamassın 2 günde bir kan verip takip etmen gerekiyor 2 günde 2 katına ulaşması yeterli oluyor seninde sağlıklı yükselir inşallah
Hanife47 Ozgectndg benim adetin üzerinde 7 gün geçmesine rağmen 185 çıktı sen kendi değerine düşük diyorsan benim ki kesin yoktu o zaman bide şuan 28 haftalığız 💙