hulyaanne 22 haftalığım 1 aydır kadın doğum ve dişçi arasında git gel yaptım izinleri aldım ve dün kanal tedavisi yaptırdım. Çelik yelekle röntgen çektirdim. İnanılmaz mutluyum. Dün gece deliksiz uyudum şükürler olsun🙇♀️🙇♀️
Nazli67 hulyaanne bi defa gittik doktor çok aciliyeti yoksa yapmayı önermem dedi korktum bende ama artık dayanamıyorum
DilayVardar Ayy iyi ki hamile kalmadan önce bütün dişlerimi yaptirmisim 😂 yoksa mahfolurdum kac tane gizli çürügüm vardi doktor dedi zaten hamile kalsaydin mahfolurdun bütün dislerini kaybedebilirdin diye dis cok önemli gerçekten gecmis olsun cok.