Merhabalar güzel anneler ☺️
Sonunda ben de kızıma kavuşma hikayemi anlatabiliyorum. Biraz uzun bir içerik olabilir şimdiden söyliyim 😀
39+6’da 07.09.22’de tam gece 00:00de sancılarım başladı. Önce 15 dkda 1, 7 dkda 1 derken 5 dkda 1e düşene kadar bekledim. Sabah 4 olmuştu artık. Heyecanla sabırsızlandım sanırım, bir de açılma ilerlemiştir diye hastaneye gitmek için eşimi uyandırdım. Hazırlanıp evden çıkışımız , hastaneye varışımız 5i buldu. Doğumhaneye alındım direkt ve nstye bağladılar. Ardından da açılma muayenesi yapıldı. 5 saat sancı sonunda açılmam sadece 1 cmdi 🥺 aşırı moralim bozuldu ve gece vardiyasındaki ebeler çok suratsızdı. Allahım dedim bu doğum bunlarla çok zor olacak, açılma da yok, kesin sezeryane dönerim diye düşünürken vardiya değişimi ile iki tane melek gibi ebeme kavuştum. Önce saat başı nst alındım ve iki saatte bir de açılmaya bakıldı. Ne yazık ki açılmam çok yavaş ilerliyordu. Tam 15 saat sürdü doğumum 🤭
Saat sabah 9 veya 10 gibi canım ebem açılman çok yavaş ilerliyor, sancı araların sık değil, desteklememiz lazım suni sancı vereceğiz ama çok düşük dozla başlayacağız merak etme dedi ve suni sancı verildi. İlk başlarda suni sancıyla rahatladım bile diyebilirim 😀 sakin sakin, arada baya şiddetli sancılarla geçirdim. Saat 12:30 veya 13 gibi suyum patlatıldı ve doz arttırıldı işte o zaman allahımm sana geliyorum dedim 😀 saat 14, 14:30 gibi de çatala alındım. Sanırım 7 ıkınmada da kızıma kavuştum. 15:32de bebeğim kucağımdaydı. Açılmam çok yavaş ilerlediği için ve sorduğumda aldığım yanıt motivasyonumu bozduğum için ebem bir süre sonra açılma bilgisi vermemeye başladı. Önemli olan rahmin yumuşaması, çok güzel ilerliyor, açılmaya biz yardımcı olacağız zaten sen takılma ona dedi. O yüzden siz de saat saat açılma bilgisi veremiyorum. Gelelim maddelere 😀
Sancılarımı başlatan cinsel ilişkiydi. Kesin bilgi yayalım 😀 Mümkün olduğunca kendinizin de orgazm olmasını sağlayın.☺️
Hastaneye gitmeden sıcak duş aldım.
Sancıları yürüyerek karşıladım. Bebeğimin kalp atışları gayet iyi olduğu için sonlara doğru nstye bağlanmama ricamı hoş karşıladılar. Çünkü gerçekten yatarak sancı karşılamak çok çok zor. Umarım karşınıza benim ebelerim kadar merhametli, deneyimli ve şefkatli olanları çıkar 🙏
Dayanamayacak noktaya geldiğinizde squat pozisyonu alın ve sırtınıza masaj yaptırın inanılmaz rahatlatıyor.
Kesim var. Kaç dikiş bilmiyorum. Beni hiç rahatsız etmedi
Kızım 53 cm, 3600 gr doğdu
Ay çok karışık anlattım 😀 Sormak istedikleriniz olursa seve seve yanıtlarım. Bir avazda kurtulmanızı dilemeyeceğim çünkü imkansız ama açılmanızın çoook hızlı olduğu bir doğum dilerim hepinize 🙏