Hanife001 geç döllenme olmadığı sürece varsa direkt çıkıyor zaten bende adetime 3 gün kala yaptım erken gebelik testi aç karnına yaptım ama sabah ilk idrar falan değildi akşam üzeri yaptım varsa hemen çıkıyor daha önce bebek beklerken çok yaptım test gecikmesini de bekledim sabah ilk idrarla da yaptım yok olmayınca yok yani eğer geç döllenme değilse varsa direkt çıkar zaten istersen yap adet olmaz gecikirsen yine yaparsın çünkü biliyorum insan bekleyemiyor