Prensesininannesi Meraba ben sezeryan oldum 29. Günümüz ve dikişlerim duruyor 10. Günümde kontrole gittiğimde foktor ben hiç ellemiyim sen süngerle hafif hafif sür demişti yaptım ama düşüremedim dikişleri iki başlarda dikiş var ve bu aralar acımaya başladı inne ucu gibide kan lekeleri var bu dikili ne yapıcam doktora tekrar gitmeyi düşünüyorum bilgisi olan yazabilirmi
denizefe Canisi44 ılkınde 43e kdar bekledım kendı ıstegmle nrml dgm ıcın ck ugrasdm olmadı sezeryan oldm smdı ıkıncıye hamıleyım bundada ne kadar kalırsa kalsın ozmaan yaparız sezeryan dedı dktrm