İkili taramaya girdim herşey normal ama bebeğin yaninda et parçası gibi birşey var dendi hiç karsilasilmayan bir durummus doktor kordonunda olabilir dedi yanlız tam anlayamadi perinatolojiye yönlendirme yaptı bursada perinatoloji uzmani bilen varmı birde başına böyle bir durum gelen çok korkuyorum