SaruMerve BernaOmer kafan karışmasın hiç canım dediğim gibi otizm gibi bişeye sebep olsa doktorlar neden bile bile versin 😊 herkesin dediğine bakma sen
seyma9188 Kleopatra- Demir ilacı değil mi o kullandığınız çünkü 13.haftaya girdiğimde doktorum folikasiti bıraktırdı gyno ferro sanol ve decavit kullanmaya başladım.
Kleopatra- seyma9188 Ben mi karıştırdım acaba folikasit diye. Sizin kullandığınız folikasit neydi peki?
seyma9188 BernaOmer Ben de folbiol kullandım hamilelikten çok önce başlamıştım.Fakat doktorum yarım tablet içmemi önerdi mg mı fazla olduğu için hepsini içme dedi.
Ozleem_25 BernaOmer folik asit miktarı çook fazla günlük alman gereken 400 mcg iken folbiolda 5 mcg yani tam 12.5 katı. Bana aile hekimim yazmıştı kan testinde doktorum kullanma miktarı çok fazla dedi vinalac kullanıyorum çok memnunum
cerenveminigi BernaOmer benim hemsirem folbiolun yetersiz kaldığını söylüyor OMEGA içeren takviyeler daha çok tercih ediliyor hem OMEGA hem folik asit gibi bileşenleri icerenler. Ben regemesis Max kullanıyorum Haziran’da başladım şimdi 10 haftalık gebeyim doktorlarimda bununla devam edebileceğimi soyledi
Nurandson Folidoce kullandım ben, folbiol mg olarak fazlaymış 2 ye hatta mumkunse 3 e kırarak kullanmami söylemişti bana eczacı. Uğraşmak istemedim folidoce aldım
seyma9188 Kleopatra- Folbiol kullandım sağlık ocağı doktoru yazmıştı.Gebelik öncesi kullanmaya başladım yarım içiyordum mg fazla diye.