Mavi84 Merhaba hanımlar hamilelikte yüzey balıkları yenmeli deniliyor ,benim doktorum palamut yeme dedi ama yüzey balıkları arasında palamut da var .Sizler hangi balıkları tüketiyorsunuz?
1erkekkannesiiii Mavi84 kabuklu deniz ürünleri hariç hepsini ye dedi doktor bana. Hamsi palamut somon uskumru istavrit yedim. Sen yine doktorunu dinle canım ne olur ne olmaz belki içindeki fosfor oranı sana iyi gelmez diye düşünmüştür
Mavi84 fatmaa37demi5 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ben henüz yolun başındayım . İlk gebeliğim boş gebelikti, şimdide başta kese çok küçük olduğu için sağlıksız olma ihtimali var dendi ama şükür şimdi kese büyümüş henüz Bebek oluşmadı inşallah o da oluşur