Boncukveannsi bu benimki bu sayfadan yaptırdım. Yine buradan bir hanımefendiden görmüştüm. Memnun kaldım mı evet kesinlikle istedigim buydu bunu yaptılar hatta fiyat olarak da uygun oldugunu düsünüyorum muadillerine göre. Fakat ben ne olur ne olmaz erken dogururum diye 1 hafta icinde olacaksa siparis olusturalim dedim okeylediler fakat hazirlanip gelmesi 3 haftayı geçti allaha sükür dogurmadım ama stres de yaptım. Siz erken siparis verin tabi benim gibi son dakikaya bırakmayın.