cansualisa sanirim 4 yas sendromunda benim pglumda yapiyor bazen her zaman degil yani oyun alanina gidiyoruz vaktin dolana kadar seni bekliyorum sonra diger islerimizi halledecegim diyorum tamam diyor o sure bitince anne bes dakika daha lutfen diyor tamam o zaman son kez kaydiraktan kayabilirsin diyorum. Ağladığında, kiziyordum ama gercekten isi daha da cikmaza surukluyor bu durum annecim anliyorum uzgunsun aglamak istiyorsun aglaman bitince nedenini ve çözümünü konusalim diyorum. Yada oglum tamam anladim kizginsin ama kurallar var unutma diyorum. Bazen isteklerini aglayarak yaptirmaya calisiyor ama o zaman da diyorum ki aglarsan yapmam, agla icini dok aglamandan rahatsiz olmuyorum, mutluyken hep soyluyorum sen aglasanda hata yapsanda biz seni cok seviyoruz ama sen agladiginda bizde cok uzuluyoruz diyorum ona herseyi sakince anlatınca olay daha cozumlenebilir oluyor seni anliyorum amacim asla soyle yap boyle yap akil vermekte degil, cevrede zaten yeterince mudahil olan insan var onlarin tepkisi daha cok canimi sıkıyor ben çocuğumla ilgileniyorum bi karismasaniz sakinlestircem yani onlar oyle yapinca oglumla bizim iliskimiz sarsiliyor. Odana git agla diyorum mesela cani sıkılıyor yani aglama kosesini birakin bence size yapilsa ne hissedersiniz ben kendimi daha cok yalniz hissederim o yuzden onun yerine diyorum ki aglaman bitince konusalim annem cok sinirlisin, ayni sekilde kendim sinirlenince de kendimi oglumdan uzaklastiriyorum annecim sen oyuncaklarinla oyna suanda cok gerginim biraz sakinlesmem lazim diyorum yada bana sarilip beni sakinlestirebilir misin sana sarilmak beni sakinlestiriyor diyorum en etkili sakinlestirme yontemi bu sarilma isi 👍 denemeni tavsiye ederim. Sacma sapan seyler icin agliyor bazen gercekten kendimi yetersiz hissediyorum ama yapabilecegim bisey yok dediysem o seyi agliyor diye tekrar yapmiyorum oglum sakinlesmek icin aglayabilirsin yapabilecegim bisey yok diyorum bir kac kez yapmayinca zaten aglama kozunu kullanamiyor. Allah sabir versin valla seni coook iyi anliyorum benim cocugun daha bebekliginde bile aglamis degildi ama 4 yas bizi zorluyor gerçekten … internette okumustum kendinizi musteri hizmetleri gibi düşünün o sorunlu bir musteri ve siz onu mutlu etmek zorundasiniz, esime diyorum sakin ol musteri hizmetleriyiz biz 😂 oyle oyle geciyor bu ara o kadar kalmadi cok sukur. Benimki bu ayin 5inde 4 yasini bitirdi pazartesi de anaokuluna baslayacak okul dusuncesi var mi ben sosyallesip enerjisini atsin diye goturucem cok hevesli bugun 4 yas asisini yaptirmak istemedi okula gitmek istiyorsan yaptirmalisin dedim oylelikle yaptirdik. Allah yardimcin olsun