Kedilitazeanne1 mommytobe_ ben Trendyoldan dışı triko içi welsoft battaniye aldım. Çok kullanışlı bir battaniye kış için. Hatta civilde de vardı 160, 200tl fiyatlarında felandi
minik_koala_ve_annesi mommytobe_ kendim ordum ama trendyoldan hamur marka da aldim canim dokusu kumasi cok guzel tavsiye ederim
minik_koala_ve_annesi mommytobe_ https://ty.gl/bm97e0awno bi de bunun alt acmasini aldim oda cok.kullanisli
nilsmomy mommytobe_ https://ty.gl/x3wlleex2l Bunu aldım birde alt açma örtüsünü ve organizerini de aldım. Bundan ayrı olarak e bebekten polar battaniye aldım birde annem triko battaniye örüyor. 🌸
Sare_34- https://ty.gl/sii3scpjpc ben bu battaniyeyi aldım çok kaliteli ebatları da büyük bence parlak duruyor özdilek kalitesi sonucta fotograftaki gibi aynı
Kedilitazeanne1 segah06 bende gri rengini aldım çok güzeldi :) evet hayırlı olsun size de güzel günlerinizde kullanin