Ae1226 hayır içermez 🙃 benim de ters rahim. Hiçbir zararı yok. Doğuştan böyle, bir çok kadında var bu durum. Tek sıkıntıları birliktelik sırasında ağrı yapıyor, adet sancısı belden vuruyor, gebelikte karın ultrasonunde bebek hemen görünmüyor vajinal bakınca görünüyor. Başka bir sıkıntısı yok. Hamilelik ilerledikçe normal şekline dönüyor, doğumdan sonra eski haline dönüyor 😬