Selma17 Ne kadar zamandır deniyordunuz, bir probleminiz var mıydı , tüplerinizin ikiside açık mı çıkmıştı? Sorularımı maruz görün🙏🏻 Bende 29 Ağustos te çekindim temiz çıktı ikiside açık. Tek sorunuz 5 cm çikolata kistim var ama şükür bir zarar vermemiş yapışıklık falan. Adetime 4 gün var beklemedeyim doktorumuz da 6 ay önemli dedi olmazsa o zaman bir çare düşünürüz ona göre. Bu ayda olmazsa 7 aydır denemiş olacağız çok erken belki hele ama hep bi endişeliyim 🥹🙏🏻