Annecikbabacik Selam kızlar, uygulamada bebeğim 97. günlük ama hala 1. trimester yazıyor, ne zaman 2. trimester olur? 🥺
_ozlmm Annecikbabacik yanlış hatırlamıyorsam 14 veya 15.haftada geçiş yapıyor ikinci trimestere gün olarak neye denk geliyor bilmiyorum ☺️
Deletedmom_8 Annecikbabacik çünkü daha ilk 3 aylık süreniz bitmedi. 🤷🏻♀️ 14. Hafta ile ikinci 3 aylık süreye giriliyor.
balkizinbebegii Deletedmom_8 Öyle diyorsunuz ama uygulamada 13. Haftaya girerken 1. Trimesterin son günündesiniz yazdı ve 13+1 de yine de değişmedi ayrıca 90 gün 3 aya denk gelmiyor mu ay benim kafam basmadı bu hafta konusuna ya bittmi bitmedi mi şimdi 3 ay 😃
Deletedmom_8 balkizinbebegii böyle hesaplanıyor. Başta bende sizin gibi klasik ay hesabı yapıyordum. Öyle hesaplayınca tutmuyordu bir türlü. Ama buna göre yapınca mantıklı geldi. Bir arkadaş atmıştı bunu da aylar önce 😄
balkizinbebegii Deletedmom_8 Tam çözdüm derken bunu da yeni öğrenmiş oldum tamam daha iyi anladım teşekkür ederim 😅🌸 o zaman 3 ayın tamamlanması yani bitmesi bekleniyor gibi diyebiliriz galiba öyle oluyor 🙃
Deletedmom_8 balkizinbebegii aynen canım. Bizim hafta hesabımızdan bir tık farklı. Bu tabloya göre hesaplayınca tam oluyor. Ben mesela şu an 29. İçindeyim. Yani 7.5 aylık falan oluyor. 30 bitince 8. Aya giriyorum 🐣