Kızlarr bugün 9+1 bebişimizi görmeye gittikk çok şükür bir sıkıntımız yokk hareket bile ediyoruz o kadar tarifsiz bir duygu ki 😊 Doktorumuz 3 hafta sonraya ikili tarama için gelmemizi söyledi bende heyecandan ona dair hiç bir şey sormadım ilk gebeliğim olduğu için bir bilgim yok bu süreç nasıl işliyor acaba bu arada Bartında özel bir hastanede takipliyim hasta kayıttaki arkadaşlar sadece kan tahlili alıyoruz o da Ankaraya gidiyo sonuçlar ordan geliyo dedi doktor özel olarak ultrasonla bakıyo mu bilmiyorum dedi kafam acayip karıştı 🙄 biraz olsun bilgiye ihtiyacım var sanırım ☺