MinnieMouse CenKayNur ilk iki üç gün adet kanaması gibi sonra 40 çıkana kadar loşi kanaması oldu. Lohusa kanaması dedikleri yani akintiyla karışık kanlı kahverengi lekelenme gibi.
-_Esra_- CenKayNur Bacım beni affet doğum sonrası kaynana diye okudum kaynana postu göre göre tövbe tövbe Geçmiş olsun Allah sifani versin inşallah.
Minnacksevdack CenKayNur normal doğum yaptım. 18. günüm ama hala kanamam var. Bugün bitti diyorum yine oluyor 🌸