Rby01 Öyle düşünme kuzum herkesin belirtisi farklı oluyor aslında bu ağrı yaşamak ya da yaşamamak bir belirti değilmiş.Doktorum ağrı lekelenme ya da başka şeyleri belirti diye arama dedi.Benim adetten 1 hafta önce ağrılarım başlar mesela şuan da da var ama daha 3. Gün transferin bir de taze transfer oldum.Yüksek ihtimalle daha Opudan dolayı da hafif ağrılar olabilir.Ben ağrım ilk günden olunca adet olucam diye korktum.Ama modumuzu düşürmememiz lazım.Ağrısı olup hamile kalan da var hiç belirti yaşamayıp kalanda.Ben Allah nasip ederse 20 Eylül’de öğreneceğim sen bende öndeydin sanırım test günün ne zaman ?