12wkcjcjx Kızlarr derin dorucu önerisi istiyorum vestel marka kullanan memnun kalan var mı vestel mi altus mu diye sorsam hangisini önerirsiniz bi fikir verin lütfen 🙏
2022bebeki 12wkcjcjx Vestel kullaniyor kayınvalidemler gauet memnunlar 5 seneden fazladir kullaniyorlar
poncikella0707_ 12wkcjcjx bizimkisi vestel 7 çekmeceli olandan 3 senedir kullanıyorum iyi ki de almışız diyorum bi sorun sıkıntı yaşamadım
Feyza-nur 12wkcjcjx altus 6 çekmeceli aldık kayınvalidem senelerdir kullanıyor o memnun olunca bizde aldık
Sumiire 12wkcjcjx bende Vestel var 2 senedir memnunum temiz kullandım zerre koku yok içide yıkanabilir, yani bi özelliği yok donduruyo karlanmıyo bi ara hafif üst tarafı olmuştu oda geçti her sene boşaltıp temizlersen güzel
12wkcjcjx Bende vestel 7 çekmeceli aldım ama biraz tereddütte kalmıştım bakıyorum ki çoğu kişi memnun içim rahatladı şuan çok teşekkür ederim hepinize 🌼