Bacılaar 37. Haftaya girdim artık sayılı gün kaldı. Sezeryan olucam. Hastane çıkışı kendi evime gelicem eşim, ben ve haftada 2-3 gün babam yardıma gelicek(annem yok, daha önce burda başlık açmıştım kaynana 40 gün bende kalıcaksınız diye çok diretti ama burda oy birliğiyle kesinlikle öyle bi hata yapmamaya karar verdik ve onda kalmicam🤪🙈) neyse hastane kalabalık olucak bi şekilde 2 gün geçer gider. Eve geldikten sonrası için tavsiyelerinizi istiyorum. Kendin için şunu yap, bunu yapma, şunu ye iç, dikişler için, bebek bakımı için, emzirme için tavsiye edebiliceğiniz aklınıza gelen ne varsa yazar mısınız 🙏🏼🙏🏼