Merhaba bende Alanya’da yaşıyorum başkente Fatih Aytekin’e gidiyordum ama çok ilgisiz bir doktor hiç memnun değildim muayene ücreti 400 tl Aynı hastanede Nilüfer hanımı önerdiler artık ona gidiyorum onun ücretide 500 tl ve çok memnun kaldım ultrasonu dahi çok iyi, ve çok ilgili