meltemblc Selam 🙋🏻♀️ 4b bağkurlu olupta doğum parası alan ya da alacak olan var mı aranızda? Varsa eğer 32. Haftada çalışabilir raporu mu alınmalı,aksine çalışamaz raporu mu alınmalı?
meltemblc Hiç kimse yararlanmadı mı bundan sevgili anneler 😊 Bilenler bilmeyenlere anlatsın belki de birçok kişi böyle bir ödenek hakkı olduğunun farkında bile değildir 😊