Secil0
Kızlar hayırlı akşamlar. 11gun önce apar topar doğuma alindim. Bebeğim 28haftalik olduğu için sezeryanla oldu. 2gun sonra taburcu oldum.bebegim kuvezde çok şükür iyi gidiyor durumu. sütüm gelsin diye Nescafe icmemi söylediler narkoz sonrası baş ağrısı vs. önlüyormus birde. Günlük bir fincan içiyordum.ama 3-4gundur midem ağrımaya başladı. Birde sürekli terleyip soguyorum sizce üşütme falan olabilir mi yada nescafeden mi kaynaklıdır